Ulubione hybrydy Semilac

| On
13:42

Szał na hybrydy Semilac w blogosferze trwa. Ja również swego czasu im uległam, co widać po poniższym wzorniku;) I chociaż dziś mój zapał mocno ostygł (głównie za sprawą nieustannie rosnącej ceny Semilaców, a także w porównaniu jakości do innych marek) pokażę Wam kilka moich ulubionych kolorów. 


Od lewej możecie zobaczyć 109 Miss of the World- piękny różowy brokat, 034 Mardi Gras- ten kolor chyba nazywa się fuksja, ni to róż ni fiolet, chyba jeden z najładniejszych odcieni jakie znajdziecie w ofercie Semilac. Wśród ulubieńców nie mogło zabraknąć koloru miętowego- 022 Mint:) Następnie jest niezwykle oryginalny i unikatowy 081 Night in Vegas (przypomina mi trochę Orly Androgynie, ale jest od niego o wiele ładniejszy i ma więcej "bajerów":) Jest też klasyczna kremowa czerwień 027 Intense Red. Kolejne dwa brokaty: złoty 037 Gold Disco i w odcieniu różowego złota 094 Pink Gold. 066 Glossy Cranberry to przepiękna malinowa czerwień i moim zdaniem najlepszy lakier Semilac pod względem formuły, krycia i wykończenia. I ostatni 032 Biscuit, który jest najczęściej przez mnie używany bo jest świetnym tłem pod zdobienia- to mocno rozbielony róż:) Możecie go zobaczyć tutaj i tutaj


A jakie są Wasze typy? Lubicie hybrydy Semilac czy może wolicie inne marki? 

13 komentarzy on "Ulubione hybrydy Semilac"
  1. Uwielbiam każdy kolor od Semilac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, sama jestem zdumiona jak bardzo hybrydy mnie nie ruszają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory! Jak robisz stemple na hybrydzie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokatowe lakiery nie są moimi ulubionymi, ale cała reszta bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 109 ostatnio chodzi mi po głowie, będę musiała go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój zapał do kupowania hybryd tez jakos pada powoli ;D gdyby nie to ze troche sie tym zajmuje to pewnie bym zaprzestala ^^
    alee kolory piekne, ja uwielbiam mardi gras <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) to ja poproszę te miętowe. :D Semilac zawsze najlepszy!

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9