nail art & beauty

Semilac- Biscuit i zdobienie

| On
19:19
Nie żartowałam pisząc, że oszalałam na punkcie hybryd:) Na dowód pokazuję kolejny lakier Semilac, tym razem w odcieniu Biscuit. Jest to bardzo, bardzo mocno rozbielony róż. Taki baby pink do kwadratu:) Kremowy, bez drobinek. Aplikacja już nie tak przyjemna jak w przypadku ciemniejszych odcieni (Burgundy Wine i My Love) ale te mleczne odcienie tak mają. Do pełnego krycia potrzeba trzech cienkich warstw, co jest wśród hybryd raczej niespotykane. Większość z nich kryje idealnie już po drugiej warstwie. 



Kolor sam w sobie wydał mi się dość nudny, postanowiłam więc ozdobić go wzorkiem. Użyłam do tego lakieru Essie Penny Talk w odcieniu pięknego różowego złota oraz tej płytki BPS. 






Biscuit okazał się wdzięcznym tłem pod zdobienia, także zanim się go pozbędę, na pewno jeszcze coś na nim zmaluję:) 


Co sądzicie? 

3 komentarze on "Semilac- Biscuit i zdobienie"
  1. Zdobienie jak zwykle perfekcyjne, choć w tym przypadku wolę chyba jednak sam kolor. Delikatny, ale robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pieknie.... cudne paznokcie :) kolor ladny, ale chodzi mi o same plytki, zadbane skorki, ksztalt itd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne zdobienie, choć i lakier sam w sobie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9