Smashbox Cover Shot Eye Palette- Ablaze

| On
14:23


Za oknem zacina śnieg z deszczem, a ja w wyobraźni spaceruję po tureckim bazarze, gdzie mnogość kolorów i zapach orientalnych przypraw uderza do głowy. Tak mi się właśnie kojarzy Ablaze- najpiękniejsza moim zdaniem z palet Cover Shot od Smashbox. 
Ponieważ jest to edycja limitowana nie ma co zwlekać z zakupem, jeśli tak jak ja lubicie takie ciepłe (a raczej bardzo ciepłe) odcienie:) 

Zerknijcie na swatche:


Jakości i pigmentacji cieni nie można nic zarzucić, no może poza Relaxed który jest delikatnym cielistym kolorem- takim do ujednolicenia powieki. Reszta to mix matów i odcieni metalicznych, które są niesamowicie nasycone, co z resztą widać na zdjęciu. Do moich faworytów należą Nirvana- przepiękne bordo, Delirious- pomarańcz oraz Throwback- rudy brąz. Na uwagę zasługuje również Moccasin- klasyczne mocno napigmentowane złoto oraz Dark Horse- odcień ciemnej gorzkiej czekolady, który absolutnie wynagradza brak czerni w tej paletce. 

Takie kolory pasują moim zdaniem do wszystkich tęczówek, ale na oczach niebieskich lub zielonych efekt jest po prostu niesamowity. 

Jeśli nie możecie się zdecydować, to swatche pozostałych palet Cover Shot możecie zobaczyć TUTAJ

Powiedzcie czy udało mi się Was na jakąś skusić?:) 
 
15 komentarzy on "Smashbox Cover Shot Eye Palette- Ablaze"
  1. Fajne kolory, ładnie się prezentują i całość jest spójna :)

    Ja się dzielnie opieram zakupom tradycyjnych cieni, planuję jedynie przytulić jeszcze jakiś kolor z kremowych cieni Nabli. To jest mój priorytet :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że wszystkie palety Smashboxa z którymi miałam do czynienia takie są- spójne i dobrze przemyślane. Ah ta Nabla, ciągle mam ją gdzieś z tyłu głowy:D

      Usuń
  2. Świetny blog, obserwuję z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna paleta, ale mam sporo podobnych kolorów w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o dziwo nie mam;) Trochę mi przypomina paletę Anastasia BH Modern Renaissance, na którą strasznie choruję:D

      Usuń
  4. Przepiekna paleta ! Cudowne zdjęcia :) jaki masz patent na tak równe swatche ? Taśma klejąca ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Używam cienkich tasiemek do zdobienia paznokci:)

      Usuń
  5. Najładniejsza z tych wszystkich limitowanych palet Smashbox! :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. boska, tak jak i te pozostałe, które pokazałaś <3 nie podoba mi się tylko cena :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi paletkami to ja miałam całkiem poważny kłopot. Zanim zdecydowałam się na zakup i wybrałam kolorystykę, to się sprzedały. Jak się podobnie pojawiły, to ja znowu nie mogłam się zdecydować. Pierwotnie patrzyłam na Golden Hour, bo taka uniwersalna, ale podobnych odcieni to ja mam aktualnie zdecydowanie za dużo. Potem przyglądałam się matom, ale gdzieś z tyłu głowy miałam Ablaze. Niby odcienie odważne, ale przepiękne i właśnie takie egzotyczne. Marokańskie, jak piszesz :) To właśnie na nią się zdecydowałam, ale jeszcze się nie przełamałam do malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasie nie zwlekaj:) Ja się nie mogę oderwać od tej paletki:D Żałuję tylko, że nie wypuścili jej na jesień, ze względu na kolorystykę. Chociaż myślę, że w wakacje też będzie się pięknie prezentować.

      Usuń
  8. Cudowna jest ta paleta kolorów!

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9