Zimowej pielęgnacji ciąg dalszy- Sephora Ultra Nourishing Shower Cream

| On
15:36

Niedawno pisałam Wam o moim ulubionym kremie do rąk na zimę KLIK, a dziś o równie lubianym żelu pod prysznic z Sephory. Choć nazwanie tego kosmetyku żelem odnosi się jedynie do jego zastosowania:)


Ultra Nourishing Shower Cream jak sama nazwa wskazuje ma konsystencję kremową. Bardzo treściwą i gęstą jak dobrej jakości śmietana- suche skóry zawyją z uciechy:) Używanie go to prawdziwa przyjemność. Skóra po kąpieli jest przyjemnie miękka i lekko nawilżona, nie trzeba zaraz wcierać balsamu. Ja bardzo lubię go używać tuż po porządnym peelingu- efekty są wtedy zachwycające. Można też stosować go do mycia twarzy, co zdarzyło mi się robić i tu również spisuje się bardzo dobrze. 

Uwielbiam jego zapach, delikatny, pudrowo- kremowy. Niesamowicie umila czas pod prysznicem, aż nie chce się stamtąd wychodzić:) Długo utrzymuje się na mojej skórze, ale nie konkuruje z perfumami. 

Podoba mi się też stylistyka tej serii. Jest prosta, schludna i nie przekombinowana. Opakowanie solidne, z pompką która działa bez zarzutu i nie zacina się.

Jedyną wadą może być cena- 45zł za 400ml. Na szczęście pomimo swojej konsystencji jest to produkt dość wydajny, a Sephora często oferuje różne zniżki i promocje na swoją markę. Wtedy zdecydowanie warto się w niego zaopatrzyć. Ja robię zapas:)
6 komentarzy on "Zimowej pielęgnacji ciąg dalszy- Sephora Ultra Nourishing Shower Cream"
  1. Pierwszy raz widzę ten produkt, jestem leniwa więc takie 2 w 1 zamiast balsamu to idealna opcja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz bardzo wymagającej skóry to sprawdzi się świetnie:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny żel, używałam go kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zimę warto się przyłożyć do pielęgnacji ciałka :)

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9