nail art & beauty

Kremowo i kwieciście- reverse stamping nail art

| On
19:27
Dwa tygodnie projektu Red Rouge za nami. Trzeci upływa pod hasłem Elegancja i spędza mi sen z powiek;P Dłuuugo się zastanawiałam jak powinien wyglądać elegancki manicure. Chciałam uniknąć bordo, czerwieni czy czerni- bo to trochę zbyt oczywiste. Ostatecznie padło na nude z odrobiną złota. 



Do wykonania zdobienia użyłam płytki BP-24 BornPrettyStore oraz lakierów Essie Penny Talk, Golden Rose Rich Color 10 i 71

Wybaczcie że tylko dwa zdjęcia, ale próbowałam przez kilka dni, w różnym oświetleniu i nijak nie mogę uchwycić tego zdobienia tak, abym była zadowolona.

11 komentarzy on "Kremowo i kwieciście- reverse stamping nail art"
  1. Oj też miałam ogromny problem z tym tygodniem... No ale coś tam zmalowałam.
    Zdobienie, które zrobiłaś niesamowicie mi się podoba - jest subtelne, piękne i dopracowane. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, też mam dylemat z tym tygodniem... Tobie udało się wybrnąć z klasą - zdobienie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wiosenne, pomimo z pozoru braku wiosennych kolorów, ale kwiatki są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zakupu zestawu kosmetyków + dużo fajnych gratisów ode mnie: http://olx.pl/oferta/zestaw-kosmetykow-gratis-probki-kos-i-dodatki-do-domu-okazja-CID87-ID9WPFt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne <3 Pełna elegancja a przy tym bardzo delikatnie <3 śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9