nail art & beauty

Colour Alike 'ja CHROMolę'

| On
17:26
Muszę się Wam czymś pochwalić;) Jakiś czas temu colorowo.pl ogłosiło na Facebooku konkurs na nazwę dla ich najnowszej kolekcji duochromów. Zgłosiłam się i... wygrałam!:D Oczywiście nagrodą w konkursie były lakiery, a jakże:)
Prezentuję Wam dziś lakiery dostępne pod wymyśloną przez mnie nazwą- ja CHROMolę. Pękam z dumy:D


Kolekcja liczy sześć odcieni- trzy o klasycznym duochromowym wykończeniu i trzy duochromy holograficzne:) Całość jest utrzymana w jesiennych barwach. Lakiery mają świetną konsystencję i pracuje się z nimi bajecznie łatwo. To co widzicie na poniższych zdjęciach to dwie warstwy, bez top coatu.

535H
535
536H
536
537H
537
Moim ulubieńcem jest 535- przepiękne bordo opalizujące na zielono i fioletowo:) A Wam który wpadł w oko? 

PS. Obecnie na colorowo.pl trwa na nie promocja;)


9 komentarzy on "Colour Alike 'ja CHROMolę'"
  1. Nazwa genialna (gratuluję), ale kolory niestety nie moje. Za tym wykończeniem zresztą też nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, każdy kolor jest śliczny!

    zerknij do mnie fedricci17.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi sie, ale nie na moich paznokciach... No może z wyjątkiem brązu.. Ale nie, nie skusi mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. miałaś świetny pomysł na nazwę kolekcji. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 535 najbardziej mi się podoba :) Choć wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam z wygranej na Fb ale ten drugi komplet
    żółta poświata jakoś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj, co jeden lakier to ładniejszy!
    Ja Chromolę to świetna nazwa, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z nich jest wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9