nail art & beauty

Klipsy do usuwania hybryd/lakierów z brokatem.

| On
19:39
Jak ciężko zmyć lakier z brokatem to chyba każda z Was wie:) 
Niby są pod nie specjalne bazy, ale mają one swoje wady- skracają czas noszenia takiego lakieru i nie zawsze działają- powinny ładnie schodzić z całego paznokcia, a kończy się zazwyczaj na skubaniu:/ 
Jest też metoda na folię aluminiową- bardzo dobra i sprawdzona, ale trochę z nią zachodu. 
A że ja jestem leniem to postanowiłam pójść totalnie na łatwiznę i zakupiłam takie oto klipsy:



Swoje kupiłam na Allegro za 14,99 ale można je dostać również na popularnym BPS (mnie nie chciało się czekać miesiąc na przesyłkę:P) 
Klipsów w opakowaniu jest 10, przy czym dwa są ogromne- chyba na palce u stóp bo przecież nie na kciuki:) Poza tym, spokojnie wystarczy pięć klipsów ponieważ palców u obu rąk nie da się zrobić na raz. Jak założycie je na jedną rękę, to nie ma siły żebyście tymi zaklipsowanymi palcami ubrały drugą łapkę. No ale mniejsza o to. Działanie:

Mani z brokatem


Czary mary, hokus pokus... i tak przez jakieś 10 minut...


Po brokacie nie ma śladu:)


Ogółem klipsy spełniają swoje zadanie, czyli utrzymują nasączony zmywaczem* wacik na paznokciu, aczkolwiek są trochę luźne i nie siedzą pewnie na palcu- co mnie trochę denerwuje.

*najlepiej użyć zmywacza bezacetonowego. O ile nie pożałujemy go na wacik, to zadziała równie dobrze a nie zaszkodzi tak paznokciom. Poza tym aceton może rozpuścić klipsy- widziałam to na jednym blogu. 

A jak Wy radzicie sobie z usuwaniem 'trudnych' lakierów?

15 komentarzy on "Klipsy do usuwania hybryd/lakierów z brokatem."
  1. Odpowiedzi
    1. No, niektóre chińskie gadżety mają potencjał:D

      Usuń
  2. fajne ale u mnie pewnie leżałyby niewykorzystane..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre! Nie szkoda Ci było zmywać takiego pięknego mani? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee;) Każdy mani trzeba kiedyś zmyć, zwłaszcza jak się ma już pomysł na kolejny:P

      Usuń
  4. Świetny wynalazek! Szczególnie jak pomyślę ile folii aluminiowej na to zużywam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trochę tego schodzi i jeszcze to przycinanie:)

      Usuń
  5. sprytne. ja do tej pory jednak bawię się z folią, ale może czas pomyśleć o takiej zabaweczce;) tyle, ze do zmywania hybryd używa się właśnie acetonu, a nie zmywacza, więc chyba tutaj się nie sprawdzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, no właśnie przecież hybrydy zmywa się acetonem a nawet ten gadżet nazywa się Gel Off Nail Soakers- teraz mi dałaś do myślenia. Chyba będę musiała poświęcić moje klipsy i sprawdzić sama jak reagują na aceton.
      A tutaj link do bloga dziewczyny, której aceton podniszczył klipsy http://wackylaki.blogspot.com/2013/08/born-pretty-store-gel-off-clips-review.html

      Usuń
  6. Fajny gadżet, mnie metoda foliowa tak denerwuje, że zazwyczaj kończę tak, że zdrapuję co odchodzi, a resztę trę wacikiem ;p
    Widziałam te klipsy kiedyś w chińskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, muszę je wypróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, nigdy się z tym nie spotkałam :)
    +Obserwuję, wpadnij do mnie na rozdanie do wygrania Tangle Teezer :*
    Mój blog: http://silkybomb.blogspot

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9