nail art & beauty

Real Techniques- Eyes Starter Set

| On
21:51

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat pędzli do oczu znanej, brytyjskiej wizażystki i vlogerki Samanthy Chapman- jednej z sióstr pixiwoo:) 

Real Techniques- Eyes Starter Set


Pokrótce o każdym z pędzli:
* Deluxe Crease Brush- przeznaczony do załamania powieki, zupełnie się jednak do tego nie nadaje, chyba że macie oogroomne oczy. Ponadto, przez to że jest bardzo gęsty i zbity łatwiej nim zetrzeć cień niż go rozetrzeć. Samantha używa go do nakładania korektora pod oczy oraz wokół nosa i tu, potwierdzam sprawdza się dobrze, pozostawiając na skórze cieniutką warstwę kosmetyku. 
* Base Shadow Brush- czyli podstawowy pędzelek do cieni, również kiepsko sprawdza się w swojej roli. Przez to, że jest zbyt sztywny i spiczasto zakończony ciężko nałożyć nim cień na ruchomą powiekę. Ponadto mój egzemplarz drapie:/ Ze względu na kształt, miałam cichą nadzieję, że będzie podobny do 217 Mac'a ale nic z tych rzeczy. Moim zdaniem to najgorszy pędzel z tego zestawu.
* Brow Brush- skośny pędzelek do brwi, pomimo swego rozmiaru okazał się całkiem fajny. Z tym, że ja mam spore doświadczenie (tak mi się przynajmniej wydaje) z podkreślaniem brwi. Nie dorysujecie nim jednak pojedynczych włosków, nie przyda się też posiadaczkom cienkich brwi, ale jeśli macie trochę wprawy to możecie stworzyć za jego pomocą naturalny, ładnie wycieniowany efekt.
* Accent Brush- przeznaczony jak nazwa wskazuje do detali, których w moim makijażu brak. Używam go czasem do nakładania cienia na dolną powiekę, ale jest według mnie zbyt twardy. Lepiej się sprawdza do punktowego maskowania korektorem drobnych krostek czy przebarwień.
* Pixel- Point Eyeliner Brush- bardzo fajny pędzel do eyelinera, pod warunkiem że tak jak ja jesteście fankami grubych kresek:) Bo żadnej innej się nim nie da narysować, a przynajmniej ja nie umiem:P

Koszt takiego zestawu to ok. 100zł.

Jak widzicie, rewelacji nie ma i powiem Wam szczerze, że gdybym od tego zestawu zaczęła swoją przygodę z Real Techniques, to pewnie nie kupiłabym innych pędzli Samanthy. Na szczęście te przeznaczone do twarzy wyszły jej o wiele lepiej:) Wkrótce i o nich Wam napiszę.
Muszę jeszcze dodać, że pędzle RT sprzedawane w setach nie są dostępne "luzem" czego nie rozumiem i co uważam za ich ogromną wadę. 

A co Wy o nich sądzicie?


26 komentarzy on "Real Techniques- Eyes Starter Set"
  1. Ciągle planuję kupić te pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie mogę Ci powiedzieć że polecam, bo nie jestem z nich tak do końca zadowolona.

      Usuń
  2. Robiłam recenzję tego zestawu w zeszłym tygodniu ;) Ja z zestawem polubiłam się bardzo, szczególnie z Deluxe Crease Brush, Base Shadow Brush i Accent Brush. Z moim BSB nie mam problemów - włosie jest sprężyste, ale miękki i świetnie mi się nim cieniuje zewnętrzny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc tak myślałam że mój egzemplarz BSB może być wadliwy. Być może znajdę jeszcze dla niego jakieś zastosowanie:)

      Usuń
  3. ja póki co kompletuję pędzle Hakuro i Maestro :), tych nigdy nie miałam, a marzą mi się Mac-owe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro bardzo mnie ciekawią, natomiast jeśli chodzi o Maestro to trochę miesza mi w głowie ta ich rozmiarówka- chyba nie umiałabym sobie dobrać wielkości poszczególnych pędzli.
      Z Maca mam kilka pędzelków do oczu (dwa normalne i kilka hmm miniaturek?) moim absolutnie ulubionym jest 217:D

      Usuń
  4. Z tego zestawu najbardziej lubię Brow Brush :) Szkoda, że nie można ich kupić na sztuki bo... zestawy to najmniej trafiony sposób. I niestety zgodzę się, pędzelki do oczu pozostawiają wiele do życzenia. Natomiast te do twarzy są świetne, chwalę je sobie. Nie wszystkie, ale większość.
    Ogólnie pędzle RT trafiają w moje potrzeby, lecz do oczu zaczynam kompletować Mac'owe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja bym np. chciała buffing brush ale nie mam ochoty kupować zestawu Core bo reszta pędzli z tego setu mnie nie interesuje. Może kiedyś Sam zacznie je sprzedawać luzem:)
      Jeśli kompletujesz pędzle Maca to pewnie masz już słynną 217tkę, co o niej myślisz?

      Usuń
    2. Zżarło mój komentarz, o nie!
      Wrócę jeszcze raz, na spokojnie :)

      Usuń
    3. Mam :) był to drugi w kolejności pędzel, który kupiłam i... przepadłam, chcę więcej. Na jednej sztuce na pewno się nie skończy. Bardzo uniwersalny i na upartego to zrobisz nim cały makijaż oka, oczywiście nic skomplikowanego, lecz myślę że na co dzień mało która z Nas robi dzieła sztuki na oczach :P
      Odnoszę wrażenie, że przy pędzlach które mam z Mac'a dopracowano praktycznie każdy detal, od wyważenia rączki do rodzaju włosia. Mogłabym tutaj elaborat stworzyć :D Na pewno do tego tematu wrócę. Mój 275 niebawem będzie miał rok, a pomimo regularnego używania (jest w ruchu non stop) nie widać po nim, że jest używany! Przy 217 ubolewam tylko, że włosie ma biały kolor.

      Usuń
    4. Ha! No to mamy na jego temat identyczne zdanie:) Ja 217 robię makijaż codziennie i w zasadzie innych pędzli do oczu mogłabym nie używać. Wg mnie to pędzel idealny i wart każdej złotówki.

      Cieszę się, że zdecydowałaś się napisać jeszcze raz. Dzięki:)

      Usuń
  5. Nie mam tego zestawu, ale mam inne pędzle RT, a moim ulubionym jest setting brush :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za recenzję! mogę bez nich żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz chyba z rok przymierzeam sie do ich zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się zabierałam za zamówienie pędzli RT, ale ja już tak mam że jak na coś jest szał to muszę swoje odczekać:)

      Usuń
  8. U mnie rządzą Hakuro i EcoTools :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tylko jeden pędzel z real techniques i jestem zadowolona, pewnie skuszę się na więcej. Na chwilę obecną używam pędzli Hakuro i też je bardzo chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, to mnie zaskoczyłaś, ale fajnie że dotarłam do Twojego posta, bo chciałam sobie z tego starter seta zrobić prezent gwiazdkowy i chyba to przemyślę jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze uważam że można sobie skompletować fajniejsze pędzle, choć pewnie wyjdzie drożej.

      Usuń
  11. Myślałam kiedyś o tych pędzelkach, ale jakoś postawiłam na hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama niedawno stałam się posiadaczkę tych pędzli i niedługo planuję recenzję. Czytałam wiele opinii na ich temat i uważam, że zestaw ten jest SPECYFICZNY. Pędzle, które jedni lubią inni uważają za bezużyteczne.
    Widzę, że podobnie jest z nami ;) Ty pędzel Base Shadow Brush uważasz za najgorszy, ja z kolei bardzo chętnie po niego sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, specyficzny to idealne określenie, sama bym tego lepiej nie nazwała:) Coś w tym jest co piszesz, bo ja na przykład najbardziej polubiłam ten grubaśny pędzel do brwi, który większość osób uważa za pomyłkę:P

      Usuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9