nail art & beauty

Bio Oil

| On
21:20

Pierwszy raz zetknęłam się z tym olejkiem kilka lat temu, za granicą. Pamiętam, że nie było drogerii czy marketu, w którym półki nie uginałby się pod ciężarem Bio Oil. Początkowo nawet chciałam się skusić, jednak zerknięcie na skład szybko ostudziło mój zapał- przecież to w zasadzie perfumowana parafina. 
Tymczasem Bio Oil zyskiwał coraz większą popularność, szukając o nim opinii w internecie natknęłam się na rzesze jego fanek i drugie tyle rozczarowanych. 
Kiedy pojawił się na półkach naszych rodzimych drogerii, byłam już na tyle zaintrygowana, że postanowiłam w końcu wypróbować go na własnej skórze.


Niestety cena tego kosmetyku w Polsce nie zachęca- 36zł/60ml, choć wydałabym te pieniądze bez mrugnięcia okiem na naturalny olej z jakimś eko certyfikatem:) 
No ale jak mówiłam, ciekawość wzięła górę tym bardziej że udało mi się dorwać go w promocji za 20 parę złotych.

Bio Oil jest zamknięty w prostej, plastikowej butelce, przezroczystej i zakręcanej. Podoba mi się takie rozwiązanie, choć nie jest tak eleganckie jak np. szklane buteleczki Nuxe czy Lierac. No ale to raczej nie ta klasa produktu, a przynajmniej jest wygodnie i bezpiecznie- nic się nie stłucze.

Konsystencja, jak na olejek jest dość rzadka i lejąca dzięki czemu Bio Oil gładko rozprowadza się na skórze i całkiem szybko wchłania, pozostawiając jednak delikatną warstewkę typową dla olei.
Musze tu zaznaczyć, że moja skóra nie jest specjalnie wymagająca i poziom nawilżenia jaki zapewnia Bio Oil jest dla mnie całkowicie wystarczający.

Jednak to, co dosłownie uwiodło mnie w tym produkcie to jego zapach- niesamowicie aksamitny, ciepły i otulający. Czuć w nim rozmaryn i lawendę. I choć z reguły nie przepadam za takimi aromatami, to ziołowa woń Bio Oil działa na mnie niezwykle relaksująco. Uwielbiam stosować go wieczorem, bo ten zapach pomaga mi zasnąć:)

Na koniec, chciałabym krótko odnieść się do obietnic producenta, które brzmią bardzo kusząco. Same zobaczcie na co powinien pomóc Bio Oil:

Blizny- smarując olejkiem całe ciało, chcąc nie chcąc wcierałam go także w dwie blizny które mam po usunięciu znamion. Przyznaję, że obie mocno zbladły i zrobiły się płaskie, nie wiem jednak na ile jest to zasługa Bio Oil a na ile czasu. Choć stosowana wcześniej maść Contratubex nie przyniosła większych rezultatów, więc...:)

Rozstępy- tu olejek nie miał pola do popisu więc nie będę się wypowiadać.

Nierównomierny koloryt skóry, skóra starzejąca się, skóra odwodniona- hmm nie mam żadnych przebarwień, a wpływu Bio Oil na starzenie nie mogę teraz w pełni ocenić. Natomiast jeśli chodzi o utrzymywanie skóry w dobrej kondycji i nawilżenie nie mam mu nic do zarzucenia. 

Nie jest to może kosmetyk niezbędny, o niepowtarzalnych właściwościach, a jednak przyjemność jego stosowania z pewnością skłoni mnie do ponownego zakupu:)

Używałyście Bio Oil? Co o nim myślicie- cud w butelce czy owoc przemyślanego marketingu? 

Skład: Paraffinum Liquidum, Triisononanoin, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Myristate, Retinyt Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Anthemis Nobilis Flower Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Calendula Officinalis Extract, Glycine Soja Oil, BHT, Bisabolol, Parfum, Alpha-lsomethyl lonone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Farnesol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI 26100
22 komentarze on "Bio Oil"
  1. Opcja działania na blizny bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, odstrasza mnie ta parafina jako baza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciała stosuje bez obaw, gorzej z twarzą, ale kto wie może się odważę:)

      Usuń
  3. Wygląda świetnie, brzmi zachęcająco.
    Problem właśnie rodzi się w składzie..
    Potrzebuję takiego działania na twarz a tu...
    No niestety obawiam się parafiny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapomniałam wkleić składu, dzięki za przypomnienie:)
      Szczerze? Trochę się boję zastosować go na twarz, ale podobno niektórzy tak robią i sobie chwalą. Jeśli zdobędę się na odwagę i spróbuję to na pewno dopisze jakie wrażenia:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie nie straszna, na ciało oczywiście.

      Usuń
  5. na rozstępy to by mi się coś przydało.. mnie parafina nie przeraża :) może go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, co do rozstępów nie mogę się wypowiedzieć, ale wiele osób go chwali że rozjaśnia i spłyca...:)

      Usuń
  6. nie używałam go, ale jakoś chyba wolałaby postawić na naturalne olejki :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby dało się odtworzyć zapach, używałabym z jeszcze większą przyjemnością.

      Usuń
  7. kiedyś chciałam się na niego skusić, ale czytałam sporo negatywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama natknęłam się na mnóstwo negatywnych ocen. Ale i na sporo pozytywnych. A że jestem ciekawa z natury, musiałam sama się przekonać;)

      Usuń
  8. Nie miałam go nigdy, ale słyszałam, że pomaga na przebarwienia, więc chętnie bym spróbowała, tylko ta cena..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie boisz się kłaść parafiny na buzię to spróbuj, a nuż pomoże. Cena jest rzeczywiście mało atrakcyjna, ale warto polować na promocje.

      Usuń
  9. Nie miałam i szczerze mówiąc nie kuszą mnie tego typu produkty, bo w sumie nie robi nic zadziwiającego, a cena nie zachęca mnie niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nieciekawa, to fakt. Mnie używanie go sprawia dużą przyjemność, ale jasne, nie jest to kosmetyk niezastąpiony:)

      Usuń
  10. U mnie efekty były marne ale z kolei mój mąż pozbył się blizny. Jednak już ktoś mi zwrócił uwagę, że jest różnica w składach. Muszę to sprawdzić przy okazji, bo to już kolejna recenzja która mi o tym przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9