nail art & beauty

Nuxe, Reve de miel- ultraodzywczy balsam do ust

| On
20:20

Chciałabym przedstawić Wam dziś kosmetyk, który jest moim absolutnym must have, KWC i w ogóle wydam na niego ostatnie pieniądze. Tak, to będzie bardzo pozytywna recenzja... :)

Mowa o odżywczym balsamie do ust firmy Nuxe:


Balsam zawiera skoncentrowane składniki naturalne- miód akacjowy, masło karite, oleje roślinne, wyciąg z grejpfruta- które sprawiają że nawet najbardziej spierzchnięte usta stają się miękkie i doskonale gładkie. Jego skuteczność została przetestowana w mroźnych, kanadyjskich warunkach. Produkt zawiera 80,2% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera parabenów. Nie jest testowany na zwierzętach, a co więcej marka wspiera pasieki i ochronę pszczół:) 


Wszystko to co obiecuje producent, to szczera prawda. Balsam nakładam głównie na noc, grubszą warstwą a rano moje usta są gładkie, jędrne i miękkie. Co najlepsze, ten efekt utrzymuje się później przez cały dzień. To pierwszy kosmetyk który tak wspaniale dba o moje usta, które są dość wymagające i wrażliwe na wysuszanie i podrażnienia. Pokochałam go tak bardzo, że zużywam właśnie drugie opakowanie, pierwsze wystarczyło mi na ponad pół roku:)


Kosmetyk ma dość ciężką konsystencję pasty. Zamknięty jest w eleganckim, szklanym słoiku. Nałożony cieniutko jest właściwie niewyczuwalny, ja jednak preferuję zaaplikowanie grubszej warstwy (np. na noc) która tworzy na ustach woskową powłoczkę i świetnie je nawilża. Zapach jest moim zdaniem bardzo przyjemny- wyczuwam głównie cytrusy, miodu jakby mniej.
Ze względu na naturalne składniki zawarte w balsamie (chodzi tu chyba o ten  miód) kosmetyk może się krystalizować- tzn. mogą pojawiać się w nim grudki. Nie wpływa to w żaden sposób na jakość produktu, jednak może denerwować. Aby tego uniknąć, staram się trzymać swój balsam w dość ciepłym i ciemnym miejscu, np. szufladzie. 

Cena: 25-35zł/15ml (ceny bardzo się różnią w zależności od apteki, ja za swój zapłaciłam 20zł bo trafiłam na promocję, ale słyszałam też że gdzieniegdzie kosztuje aż 45zł)


Znacie ten (lub inne) kosmetyki firmy Nuxe? Lubicie?
18 komentarzy on "Nuxe, Reve de miel- ultraodzywczy balsam do ust"
  1. Wygląda nieźle, chyba na niego zapoluję. Szczególnie, że zima już bliżej niż dalej i znów przyjdą mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na niego chętkę od dłuższego czasu już, na pewno będzie mój:D

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt godny polecenia. zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 20 zł mogłabym kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać w aptekach internetowych, tam zawsze trochę taniej:-)

      Usuń
  5. cieszę się, bo kilka dni temu go zamówiłam online i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać co o nim myślisz:-)

      Usuń
  6. już kiedyś o nim słyszałam, ale jak dla mnie cena jest za duża :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek z Nuxe i próbka kremu do twarzy zrobiły na mnie piorunujące wrażenie. Ten produkt , wierzę na słowo - musi być dobry :) póki co mam wiele różnych mazideł do ust, ale będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie produkty Nuxe:)Miałam kiedyś próbkę olejku i byłam baardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam go, ale ja generalnie słabo znam ofertę Nuxe ;) fajny się być wydaje właśnie na noc, na dzień dyskwalifikuje go forma podania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki tej firmy, jak będziesz miała możliwość wypróbować to polecam.

      Usuń
  10. bardzo zachęcająca recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za takie pieniądze, z takim działaniem i wydajnością to chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9