nail art & beauty

Oh My Gosh! znowu niebieski lakier...

| On
18:03

Nie przepadam za niebieskimi lakierami, tak samo za zielonymi i żółtymi... Owszem podobają mi się, ale nie koniecznie na moich paznokciach, a to dlatego że takie kolory wydaja mi się w jakiś sposób nienaturalne. Tak jakby róże i czerwienie były naturalną barwą płytki paznokciowej;)... Wiem, bez sensu. 
Tymczasem już drugi raz w tym miesiącu pomalowałam paznokcie na niebiesko. Coś się dzieje, może powinnam się zbadać:P


*Nazwa: Oh My Gosh!- 24 Baby Blue
*Ilość warstw: dwie
*Top coat: Seche Vite
*Oświetlenie: naturalne
*Zdjęcia dobrze oddają wygląd lakieru.
*Lakier w ślicznym i dziewczęcym kolorze jasnego, pastelowego błękitu- baby blue właśnie. Dosyć rzadki, a jednak nie zalewa skórek i nakłada się wyjątkowo gładko i przyjemnie. Bez drobinek, bez perły- wykończenie jest kremowe.  Bardzo ładnie i świeżo wygląda na paznokciach.





:)
16 komentarzy on "Oh My Gosh! znowu niebieski lakier..."
  1. Mam go i bardzo lubiłam w lecie, ale ostatnio trochę stracił na konsystencji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mam nadzieję że mój z czasem nie zwariuje bo konsystencja mi się póki co bardzo podoba.

      Usuń
  2. Fajny:) piękne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominujemy Cię do Liebster Blog Award!

    http://beauty-kaa.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny jest! bardzo mi się podoba- ideał na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię że latem, do opalonych dłoni też pasuje:)

      Usuń
  6. Piękny kolor i śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sympatyczny :) lubię takie pastelki

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9