nail art & beauty

OPI, Care to Danse?+Pirouette my Whistle

| On
20:08

Ostatnio zakupiłam zestaw miniaturowych lakierów firmy OPI z kolekcji NYC Ballet. Jestem tymi maleństwami szczerze oczarowana:) Zwłaszcza topem, który jest chyba najpiękniejszym jaki kiedykolwiek widziałam. 


*Nazwa: OPI, Care to Danse?
*Ilość warstw: trzy
*Top coat: również OPI, Pirouette my Whistle, a na wierzch Seche Vite
*Oświetlenie: słoneczko:)
*Zdjęcia choć robione w świetle naturalnym nie oddają całego uroku lakieru Pirouette my Whistle, te srebrne iskrzące drobinki są przeurocze
*Lakier ma odpowiednią konsystencję, typową dla OPI. Maluje się wygodnie i precyzyjnie, nic nie rozlewa się na skórki. Lakiery z tej edycji mają wykończenie typu jelly i choć nie są kryjące to pięknie lśnią nawet bez top coat'u. Utrzymują się do tygodnia, później lekko odpryskują po bokach moich paznokci.






Moje zimowe zauroczenie...
21 komentarzy on "OPI, Care to Danse?+Pirouette my Whistle"
  1. Podoba mi się to połączenie, paznokcie wyglądają tak leciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, taki zimowy i lekki jak puszek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam póki mogę, bo jakos nie widzę tego mani latem:D

      Usuń
  3. śliczne! ten top wygląda jak jakieś śnieżynki :) w sam raz na to co teraz za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wygląda jak iskrzący śnieg:)

      Usuń
  4. mi ta seria nie bardzo leży ale trzeba przyznać, że u Ciebie tu wypadło to wszystko bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest dość kontrowersyjna, ale ja lubię takie delikatne pazurki. Dziękuję:)

      Usuń
  5. Bardzo delikatny, wygląda jakby był posypany płatkami śniegu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy maja podobne skojarzenia, więc coś w tym musi być:) Szkoda że nie moge Wam lepiej pokazać tego topu- jest boski.

      Usuń
  6. Śliczny! Hmm chyba dopisze go do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, sama planuję zakup pełnowymiarowych buteleczek.

      Usuń
  7. Ale pięknie to wygląda,cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tu ŁADNIE! :DDD Kilka dni mnie nie było, a tu takie zmiany! Lovely! ;)))
    Lakierek na paznokciach wygląda ślicznie (kurczę, aż trzy warstwy? :/ ). Jeszcze to połączenie z Seche Vite... Bajka! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie! :))) bardzo delikatnie i słodko ♥

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9